April 28, 2012

I Cinta Kamu

:: Assalamualaikum ::


Korang sume sihat x nih? Dah berkurun tak hapdate blog ni.. terasa cam malas jerk.. tapi demi korang ku gagahi diri ini menjenguk blog yg kian uzur dimamah usia.. (fuh.. semput..)

Hari ni rasa cam nak cerita pasal cinta jerk.. (eeww.. gediksss).. CINTA... Kita tak boleh nak nafikan perasaan cinta tue.. Sebab dalam diri kita ni memang dikurniakan dengan pelbagai rasa termasuklah cinta...

CINTA ni banyak.. Cinta pd ILLAHI.. Cinta pada ibu bapa.. Cinta pada keluarga..Cinta pada teman.. Cinta pada suami.. Cinta pada isteri.. Cuma nilai cinta tue yang berbeza-beza.. Kita kena tahu yang mana lebih penting untuk kita cintakan... (byknya cinta)..

Bukan susah untuk jatuh cinta.. Sesaat pun kita dah boleh jatuh cinta pada manusia.. Tapi.. Untuk melupakan cinta tu memakan masa yang cukup lama sampaikan kita sendiri x sedar betapa lamanya cinta tue ada dalam diri kita..

p/s : I can't deny that hati nie berbunga riang tiap kali dapat tengok dia.. Cukuplah sekadar tengok dari jauh... Kalau dia ditakdirkan untuk aku, maka bahagialah aku.. Kalau dah jodoh tak kemana.. Tapi.. dalam pada menjalin cinta itu.. Cubalah mencari kekuatan cinta yang ada... Cintalah dia kerana agamanya.. Kerana dialah bakal imamku...


0 words by you:

Post a Comment