June 3, 2011

rOmbOngan ciK senah versi I

Assalamualaikum....

Dah lama rasanya x hapdate belog nih.. HuHuHu.. Sebokk la skunk (sebok melayan KOREA)...

Awal cuti sekolah hari tue area 27hb Mei, kitorang rombongan Cik Senah ke Langkawi.. 

Buat apa???

Shopping la ape lagi.. Hahahaha.. Eyh.. X de la.. Kitorang pegi "bekwoh" a.k.a "bigwork"... My kazen kawen ngan orang Langkawi.. Well.. Best sangat.. Kitorang bertolak Jumaat malam smpai Kuala Perlis pukul 5.30 pagi hari Sabtu.. Then kul 7.45 pagi kitorang amek ferry ke Langkawi.. So.. BEST.. Damn sweet... Malas nak citer banyak... Let's view the pictures... 


:: Sekitar Jeti Kuala Perlis "jam 5.30 pg until 7.45pg" ::




:: Sekitar Jeti Kuah "jam 9 pg waitim for van ::




:: Taraa.. Ni la motel kami... Ni la pengantin Cik Senah ::

bersiap-siap nk pegi menikoh...

rombongan Cik Senah yg vauge...

Ni laa ank menantu Cik Senah


Alhamdulillah.. Selesai sudahh

Ni la pengantin perempuan.. NorSafariah a.k.a Kaysee

Ni la my encem kazen Muhammad Afiq a.k.a Apit




Sweet sangat... Even Apit malu..


Eh... Dah habis dah gambar??? 

Mana saya???

Fotographer ker????
...
...
...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
 TARRAAA......

Saya x pegi pon kat tempat akad nikah tue.. Sebabnya???

Saya tidur.....

Bangun jerk tidur abah kata jum kita gi jejalan... Saya pon.., Ape lagi......

.....JALAn TYME....



Untuk versi II naty....
 saya akan hapdate sal JEJALAN TYME kami n kawen tyme..


Enuff dulu......




0 words by you:

Post a Comment